2014. augusztus 29., péntek

Magyar dalok ...



A Fekete gyémántok c. 
filmben is elhangzott ez a szép dal...



Pálóczi Horváth Ádám - Ellopták szívemet...
( virágének )

Ellopták szívemet, jól érzem,
Aki ellopta is, esmérem.
Tied vagyok, rabod vagyok,
megkötözött foglyod vagyok,
édesem.

Szerencsés és kedves tolvaj vagy,
De ha már megloptál, el se hagyj!
Tied vagyok, rabod vagyok,
megkötözött foglyod vagyok,
édesem.

Egy szép virágszálra akadtam,
Mézre, nem méregre találtam.
Tied vagyok, rabod vagyok,
megkötözött foglyod vagyok,
édesem.

Szánj meg hát, gyönyörű violám,
Én szeretlek, szeress, szép rózsám!
Tied vagyok, rabod vagyok,
megkötözött foglyod vagyok,
édesem.



                 

Kattints rá!




 Az ember rosszkedvében talán még tud dalolni, bánatában énekelni.
 Zene révén megszabadulhatunk a nagy kőtől, amely a szívünket nyomja.



Kattints rá!






Hallgassuk csak ezt a zenét Dresch Mihály feldolgozásában!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése