2009. május 29., péntek

Nagy Gáspár-vers




Ma ezt a verset olvastam:






Szerettem az őszi nőket



Szerettem az őszi nőket

gyümölcsillattal jövőket
érett szeptemberedőket
hajnali ködbe tünőket
az októberi lobogókat
novemberben elhagyókat
mint elúszó gyors hajókat
amíg néztem láttam őket
a folyton télre készülőket
szemükben is didergőket
de fák példáján vetkezőket
igen - a velem vétkezőket
sóhajuk ívén az óh-kat
a velem együtt meghalókat
nagyon szerettem a jókat
vad álomba ringatókat
s az álomból ébredőket
homlokukon a redőket
Holddal Nappal felkelőket
nappal velem bolyongókat
haloványuló bolygókat
csillagokra szakadókat
csillag-gyereket termőket
szerettem az őszi nőket
nem nevezhetem meg ŐKET



( Kezembe került Nagy Gáspár Múlik a jövőnk c. kötete, beleolvasgattam .

Megragadott ! Ezért leírtam. )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése