2009. június 11., csütörtök

Egy regény illata....



Rácsodálkozni a világra!



Ma reggel egy kisfiút láttam, aki egy virágokon repkedő pillangóra csodálkozott rá,és hosszan, nagyon hosszan figyelte, leste, hogy mi történik a szép színes pillangóval. Elsétálva mellette, azon elmélkedtem magamban, hogy mi, felnőttek már elfelejtettünk rácsodálkozni a világra. Legalábbis az emberiség nagy százaléka amire felnő, ritkán kerül olyan helyzetbe, hogy bármit is, ismét felfedezve, ámulva, teljes gyermeki nyitottsággal szemlélne.
Talán így voltam én, amikor először olvastam
Wass Albert:
A Funtineli boszorkány című könyvét.
Rajta keresztül megint rácsodálkoztam a világra, az erdőre, a patakra, a hegyekre, a szép havasi lány, Nuca történetére. Szinte érezni az erdő illatát, hallani lehet a folyó hangját... Tele van a regény gyönyörű természeti képpel.
Cselekménye izgalmas, lélekemelően szép könyv.
Ajánlom, annak, aki még nem olvasta volna e három kötetes könyvet !





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése