2009. szeptember 28., hétfő

In a sentimental mood... Ismét egy kis jazz...






avagy " Szentimentális hangulatban " ...

voltam, mert Duke Ellington gyönyörűségesen egyszerű és mégis nagyszerű szerzeményét hallgattam a You Tube-n különféle változatban.


Kattints rá!







Hallgattam, amikor csak Duka Ellington brillirozik a zongorán, aztán hallgattam, amikor Duke Ellington játszik John Coltrane-el, majd hallgattam CD-én Dresch Mihály előadásában, furulyával - fantasztikusan szép és egyedi - , és nem utolsó sorban hallgattam a múlt héten a Budapest Jazz Klubban szintén Dresch Mihály - élő - előadásában, amikor ráadásként Szabó Dániellel, szaxofonon játszotta el a számot.




Bátran merem a nagy-nagy nagyok közé tenni a nevét. Annál is inkább mert azt hiszem ezen az estén sokunknak okozott Dresch Mihály hátborzongatóan szép pillanatokat.

Na, ennek kapcsán hallgattam utána itthon e számot különböző változatban.

Aztán, ha már szentimentális hangulatban voltam, ezért feltettem Coltrane 1958-as CD-jét.

Merem ajánlani meghallgatásra a következő számokat:

Why Was I Born?
Black Pearts
I See Your Face Before Me
Do I Love You Because You,re Beautiful?
I Want To Talk About You




Kattints rá!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése